czwartek, 14 marca 2024

Podcast pisany Adriana 2 - Stalem sie troche facetem

 Stalem sie troche facetem


Nie chce kierowac sie stereotypami  

ale dziewczyny zawsze wydawały mi się bardziej wrażliwe, bardziej uprzejme mniej wulgarne i ja mialem tylko i wylacznie damskie towarzystwo

Zrozumcie, troche stalem sie kobieta


W pewnym momencie czulem nawet ich bol podczas okresu

Wiem wiem, to jest kurwa dziwne


Ale


Przez ostatni rok spędziłem moj czas tylko z dziewczynami

 I stałem się mezczyzna

 dosłownie czuję się czasami aż za bardzo mezczyzna


Nie zrozumcie mnie zle

Tutaj po prostu chodzi o to ze juz nie jestem wrazliwy

Nie jestem taki jaki bylem kiedys

I mysle ze towarzystwo zrobilo ze mnie mezczyzne


Mezczyzna to slowo ktore zawsze brzmi doslownie i groznie

Nigdy nie czylem sie taki

I nawet gdy ktos okresla moja plec jako „mezczyzna” to czuje sie dziwnie

Tak jakbym troche na to nie zaslugiwal(?)


NIE NIE

Nie mam problemu z moja plcia

Tylko z samym tym slowem


Nie chce byc ani jednym, ani drugim 





Koniec

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka