wtorek, 19 marca 2024

Juz mi przeszlas

 Ogladajac porę na przygodę

Czuje się trochę

Wesoło-smutnym, dziecko-dorosłym, nastolatko-młodzieżowy


Nie wiem


Mam serce ze szkła

Gdy widzę podobieństwo

Tęsknię


Teraz wiem, że tęsknię, znowu

Teraz już sam nie wiem za czym tęsknię 

Bo już nie za toba


Naprawdę


Przeszłaś mi już jakiś czas temu

Oczywiście, że

zawsze będziesz cześcią mojego serca

I zawsze będzie w nim miejsce dla Ciebie

Bo kocham Cię


Ale

Ja już to przeżyłem

Już przeżyłem moje uczucia do ciebie

One są 

Ale nie tak


Znowu pisze o tobie

Chociaż, teraz coraz mniej

Coraz mniej wartości we mnie

Ale wciąż nie pisze na sile


Tak dużo już przeszedłem przyjaźna

Tyle prawdziwych relacji

Które się skończyły 


Tak dużo przygnębiających chwil mam w życiu

Jak na młody wiek

Tak wiele nosze ran

Nawet nie wiesz jakich


Bo

Nie każdy może to wiedzieć

Ale moja skora

Jest teraz o wiele grubsza

Już nawet nie czuje twojego bólu, który od ciebie dostałem


Bo

Jestem już silny

Teraz wiem to naprawdę

I chciałbym to wiedzieć na zawsze


Zostaw chociaż to 

Dla mnie


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka