czwartek, 29 lutego 2024

Podcast pisany Adriana 1- marzec

 Halo 

słyszycie mnie?



Pierwszy raz robię coś takiego

 i to jest dla mnie nowe, bo odkryłem pisanie, trochę w nowy sposób, którego nigdy nie lubiłem. Rozumiem teraz ludzi, którzy używają tej funkcji. Dziwne szczególnie dla was 

bo wy mnie nie słyszycie, ale mnie czytacie i możecie 

*ci co mnie znają*

 wyobrazić sobie tylko mój głos mówiąc to to co ja pisze, a to co ja pisze na blogu, jest, naprawdę bardzo szczere. To jest podcast tylko pisany


Ja to oczywiście będę wycinał moje zacinanie się i jakieś błędy mowil. Posty będą o wiele, wiele dłuższe.


Nie rozumiem dlaczego nie wpadłam na to wcześniej (wyciete)


dzisiaj jest pierwszy marzec i miesiąc marzec to dla mnie miesiąc marzeń.

zawsze tak było i powstało wiele postów o „marcu”. To jest jeden z moich ulubionych miesięcy

 teraz opowiem wam dlaczego 

 

Kiedy miałem 14 lub 15 lat odkryłem naprawdę bardzo fajne miejsce 

ona dało mi tyle wspaniałych wspomnień

 bardzo za nimi tęsknię 

 jest mi bardzo przykro że nie mogę do nich teraz wrócić 

bardzo bym chciał znowu poczuć się jak wtedy 


W marcu zaczynają już kwitnąć pierwsze kwiaty, a dla mnie to oznacza nowe życie  ja wtedy rosne razem z kwiatami 

 razem z trawą 

rosnę z naturą 

budzę się bo nie czuję się tak jak jesienią i zimą 


Ale wracając 

I już zarazem kończąc tego pierwszego posta na ten temat 

 w taki sposób postu nie będzie się pojawiać dużo 

Wiem że niektórzy wolą krótsze posty niektórzy wolą dłuższe posty 

dlatego więc będzie to różnie 

ale już dodaję rok codziennie posty (wyciete)


Nazwijmy to podcast wpisany Adriana jeden, także 

do Usłyszenia? 


Dzięki że jesteście


#podcast 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka