sobota, 27 stycznia 2024

To juz koniec

 Ta historia powinna juz dawno sie zakonczyc

Ale tak sie nie stalo


Sciecie wlosow dalo mi do zrozumienia

Ze to juz nie jestem ja


Mialem tyle metamorfoz bedac zakreconym adrianem

Tyle kolorowych wlosow

Tyle szukania siebie…


Kochalem to co robilem i tworzylem

To ze bylo mi dane zobaczyc jak to jest 

I doswiadczyc tyle pomyslow

Stworzonych przeze mnie


Zawsze bede dumny z tego ze to co napisalem, stworzylem, nagralem, zmontowalem, kupowalem zrobilem sam

Naprawde sam

Z pomoca

Ale sam



To juz zniklo

Tego juz nie ma

Tych ludzi tez juz nie ma

I zakreconego Adriana tez juz nie ma


Jestes po prostu Adrianem

Adrianem Kacprem Antonim Fechnerem

AKAF


i tak naprawde

Od dawna uzywam tej „nazwy”

Wiec dlaczego nie wprowadzic jej juz tutaj?


Myslalem nad tym od baaardzo dawna

Na serio

Ale dopiero teraz, wiem ze jestem gotowy

Wlosy mi pomogly


Czesc, jestem Adrian

A ty?


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka