środa, 31 stycznia 2024

Teraz rozumiesz dlaczego chodze smutny?

 Rozmawialem dzisiaj dlugo

Zrozumialem ze brakowalo mi takiej rozmowy

Szczerej, prawdziwej a jesnoczesnie tak prostej rozmowy

Bo z nikim nie rozmawiam

A jak rozmawiam 

To na pewno nie w taki sposob


A to wszystko sprawia ze mysle o tym glebiej

I

Teraz to rozumiem


Ze juz nigdy nie bede zyc tak jak wczesniej

Ze zegnam sie z poprzednim zyciem

Ze nie moge ciagle mieszkac z mama i lezec w lozku 


Ja musze w koncu

Dorosnac

Po prostu 

Zaczac zyc sam

A nie ciagle liczac na kogos i wierzyc ze te bardzo bliskie przyjaznie przetrwaja

Nie przetrwaja

Juz nie macie po 15 lat


Zrozumialem ze te zmiany ktore zachodza w moim zyciu sa po to zeby sie nie cofac

Zeby ruszac w swiat

I zyc

Po prostu zyc

I liczyc na siebie, tylko na siebie


Nikt z moich przyjaciol nie pojedzie ze mna mieszkac do elku bo ja tak chce


Ale dla prawdziwej relacji

Takiej jednej jedynej w swoim rodzaju

Dla swojej drugiej polowki 

Moglbym zrobic wszystko

I oddac swoje zycie 


To wlasnie moje zycie

To co napisalem wyzej, to moje zycie

Tak sie czuje codziennie


Teraz rozumiesz dlaczego chodze smutny?


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka