sobota, 6 stycznia 2024

Bylem gotowy na ciebie

 Nie zapomne jak bylem gotowy na ciebie

Jak calym soba sprawialem zebys byl soba

Przez co przestalem byc soba 


Ja nie dorastam tak szybko jak inni

Ja nie umiem byc taki jak inni


Cos co czytam nie zawsze okazuje sie prawda

Nie zawsze ksiazki mowia dobrze

A ja bym chcial tylko zebys ty mowil mi dobrze


U mnie tez sie zmienilo

U mnie tez caly czas bylo zle

Ale niedawno zdalem sobie sprawe z tego ze jeszcze mam szanse

Ze kazdy ma szanse

Niewazne ile masz lat i gdzie sie urodziles


Masz szanse

Daj sobie szanse

Daj siebie pokochac

Popatrz na to inaczej

Nie wszystko jest złe

Nie wszystko jest okrutne 


Po prostu…

Popatrz na to z frontu

Jestes tutaj i oddychasz

Zycie na ciebie czeka

Wiec dlaczego dalej to czytasz?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka