czwartek, 30 listopada 2023

listopad zawsze jest ciezki

 To byl ciekawy miesiac

Listopad dla mnie zawsze jest ciezkim miesiacem

Zawsze za duzo mysle

I zawsze wtedy chve za bardzo


Tesknie za ta zima ktora kochalem

Ale to nie wroci

Bo zaraz minie kolejny rok bez ciebie

I tego nie powstrzymam


Kiedys kochalem zime

Kiedys kochalem swieta

Ale to bylo kiedys

Od kiedy cie nie ma

Nie lubie niczego 

Juz nic nie ma takiego sensu


Tak naprawde to od kiedy pamietam chcialem umrzec

W pierwszej gimnazjum Pani od polskiego powstrzymala mnie przed proba samobojcza

To bylo tak dawno

Nigdy nie sadzilem ze to zleci tak szybko


Czas tak szybko mi zabiera mlodosc

A ja… od dawna czuje sie stary

Moja dusza juz nie wyglada tak samo

To tylko cząstka jej


Nie wiem co teraz bedzie

Nie wiem co mnie teraz czeka

I nie wiem czy chce wiedziec


Za duzo wszystkiego

Chce sie pozbyc wszystkiego

I odzyskac nic

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka