wtorek, 21 listopada 2023

Dzień 21 - ujawnienie

 Dzien 21


Em

Nie wiem jak zaczac to co chce napisac

Bo juz chyba o tym pisalem

Nie wiem czy to jest pozytywne

Ale czy mozemy zaliczyc to jako wygadanie a wygadanie daje ulge, ulga da mi szczescie.


Wiec to napisze


Brakuje mi osoby, ktora bylaby w stanie pisac ze mna codziennie

O wszystkim i o niczym

Tak jak kiedys, mialem mnostwo osob

I wtedy chcialem odpoczynku


To byl blad

Brakuje mi kogos kto moglby sie mna zaopiekowac

Wiem to jest takie kurwa zalosne

Bo jestem dorosly 

Nie jestem juz kurwa dzieckiem czy nastolatkiem

Kazdy juz traktuje mnie jak… doroslego


I to mnie poteznie kurwa przeraza


Wyjezdzam

Bo ciagle szukam osoby takiej jak ty

Ale nigdzie nie moge jej znalezc

I nie znajde


Potrzebuje zainteresowania

Potrzebuje milosci i pewnosci ze bedzie ktos na zawsze

I ktos kto by za mna stanal w kazdej sytuacji 

Kogos kto by mnie po prostu

Wysluchac 


Tak

Po prostu 

Wysluchac i przytulic

Wiesz?


Nie ma juz czesci mnie

Tego ktory zawsze o wszystko walczyl

Teraz 

Jestem obojetny

Bo uczucia odeszly wraz z tamta czescia mnie


Ja juz nie wiem co robic

Znowu pojawily sie w mojej glowie zle mysli

I mysle ze te mysli wkrotce sie spelnia


Ze mnie juz nic nie zostalo

Chcialbym tylko lezec

I sluchac tej przygnębiającej muzyki


Dzisiaj uszczesliwilo mnie to ze sie wyzalilem

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka