niedziela, 19 listopada 2023

Dzień 18 - pomoc

 Dzien 18


Poszedlem na spacer 

Jak zawsze rano

Idac do sklepu zauwazylem starsza kobiete

Miala kule w obu rekach i nie miala jak wziac swoich zakupow


Podszedlem do niej i zapytalem czy pomoc

Pomoglem

Co prawda zanioslem te zakupy na najblizszy przystanek ale przez ten kawalek ktory z nia przeszedlem, dowiedzialem sie ze kobieta ma juz 90 lat!


Naprawde na tyle nie wygladala


Podziekowala i mi i powiedziala ze cieszy sie ze sa jeszcze uprzejme osoby

Zrobilo mi sie milo


Zawsze uwazalem siebie za uprzejmna osobe, dopoki ktos nie zajdzie mi za skore

Dlatego potwierdzenie tego, ze jestem uprzejmy dalo mi kopa do pomagania


Dzisiaj uszczesliwila mnie pomoc 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka