piątek, 13 października 2023

Slonecznik

 Ciezko mi w to uwierzyc

Ze juz nigdy cie nie zobacza taka jak kiedys

Juz nigdy nie zobacze w twoich oczach to co widzialem kiedys

I to jak naprawde mnie kochalas

I znosilas to wszystko

Prawdopodobnie bylas pierwsza osoba ktora mnie pokochala naprawde


To moze brzmiec glupio

Ale naprawde tak jest

Tylko przy tobie czulem sie kochany

Juz nigdy pozniej nie 

Ani nigdy wczesniej


Po prostu pokochalas mnie calego

Od duzego palca u stopy do czupka glowy

I pokochalas moje wady, ktore przeciez ma kazdy

Ale to bylas ty

A ty bylas inna


I przykro mi ze juz cie nie zobacze

A na pewno nie tą samą


Co sie z nami stalo Sloneczniku?

Gdzie zgublismy kwiaty?

Kiedy stracilismy nasze miejsce?


Chcialbym zapomniec o twoim zapachu

Ale nie moge

Przeciez dalej chodze w twoim swetrze 


Sloneczniku

Prosze

Odezwij sie

I powiedz raz jeszcze

Ze mnie chcesz

I ze mnie potrzebujesz 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka