środa, 11 października 2023

Cztery lata temu

 Nie spodziewalem sie ze o tym napisze

Ale

Napisze


Cztery lata temu…

To co sie stalo cztery lata temu odmienilo moje zycie

Od wrzesnia moje zycie zmienilo bieg

Dojrzalem

W przeciagu kilku miesiecy z nieswidomego dzieciaka, ktory lubil swirowac, bawic sie, spiewac i skakac, stalem sie dojrzaly i bardziej powazny


Schudlem wtedy tak bardzo, ze nie moglem schudnac bardziej, zaczalem palic papierosy, odwalalem w szkole

I

Nie wiem czy to bylo dobre

Bo ogolnie ten czas wspominam naprawde dobrze

Bo zaszly w moim zyciu naprawde duze zmiany


Chcialbym sie cofnac

I powiedziec tamtemu adrianowi, jak szybko minal te cztery lata i jak bardzo sie zmienie

Ale nie zaluje

Nie zaluje was, bo naprawde was kochalem

Bylyscie moimi przyjaciolkami i czasami dalej tesknie za nasza trojka

Czulem sie przy was wysluchany

Szkoda ze to wszystko sie tak potoczylo

Ale nie moglem juz wytrzymac


Duzo sie wtedy wydarzylo

I to mialo i dalej ma wplyw na cale moje zycie

Dalej sie to ciagnie za mna


Cztery lata temu

Byles tez ty

Ale nie bede juz o tobie pisac


Cztery lata temu

Mimo wszystko

Kochalem zycie

I chcialem zyc


A teraz…

Jestem tutaj

Prawie 500km od tego miejsca

A wspomnienia wciaz mam w glowie

I juz wiem, ze od nich nie uciekne

Bo sie nie da

Nie da sia uciec od tego co sie stalo


Musze sie w koncu z tym

Po prostu

Pogodzic


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka