środa, 25 października 2023

Części mnie

 Wtedy mnie zbudowales

Naprawde

Te prawie 5 lat temu w marcu

Zbudowales mnie po czesci

A pozniej sam mnie zburzyles

I patrzyles na to wszystko

Pozawoliles mi upasc


I nie

Juz w ogole za toba nie tesknie

Juz w ogole o tobie nie mysle

To naprawde dziwne

Bo kiedys byles dla mnie calym swiatem

Nie wyobrazalem sobie ze moge kiedys wstac rano i nie napisze do ciebie wiadomosci

Nie wyobrazalem sobie tego, ze juz nigdy cie nie zobacze

I ze nigdy cie nie pocaluje


Ale tak sie stalo

I stalo sie dobrze

Obiecalem ze nie bede o tobie pisac 

I nie pisalem 4 lata 

Nie zmienilem tej zasady

Ja teraz pisze tylko jakim byles dla mnie swiatem

A te cztery lata temu BYLES dla mnie swiatem


Juz nic dla mnie nie znaczysz


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka