niedziela, 17 września 2023

napisalerm juz ponad pol tysiaca postow

napisalem juz ponad pol tysiaca postow
jest to dla mnie w pewnym sensie jakies osiagniecie

od 2016 pisze wam o mnie i o tym jak sie czuje
tyle rzeczy na tym blogu sie przewinelo
sezony, serie a nawet wywiady

tesknie czasami za tym kiedy w internecie dominowal blog
i ludzie czytali
i pisali wiecej niz teraz
teraz dominuje tiktok
a jeszcze tak niedawno youtube

jestem na tych wszystkich platformach
ale chyba to blog i yt dawaly mi najwieksza radosc

pol tysiaca postow
tak ciezko mi w to uwierzyc ze potrafie pisac tak duzo
szczegolnie w tym roku gdzie obiecalem i wam i sobie ze postaram sie pisac codziennie
i spelnilem obietnice
ciagle pisze i jestem z siebie dumny
a wam chce podziekowac <3

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka