niedziela, 10 września 2023

Czy moge ci wszystko powiedziec?

 Czy moglbym ci powiedziec wszystko?

Nawet te najgorsze rzeczy?

Czy chcialabys tego sluchac?

Czy bylabys tym zainteresowana?


Ten dotyk w wieku 16 lat nie jest taki dam

Uczylem sie siebie i swojego ciala

A to za mna podarza 

I ciagle mi mowi ze przeciez sam tego chcialem

Ale

Ja nie wiem czy chcialem


Ja nie wiem czy to nie bylo dla mnie za duzo

Wiec

Czy moge cie o to obwiniac?

Moze mowie za duzo

A nie powinienem

Powinienem na pewno zmienic myslenie


Nie moge ciagle o tym myslec

Bo z kazdym kolejnym dotykiem kogos innego

Dalej czuje ciebie

A chuba nie powinienem?

Przeciez minelo tyle lat

To chyba mi tez powinno minac?


Jak to jest miec czysta glowe?

I czy jakbym ci tego nie powiedzial to czy ty tez bys tak o tym myslala?


Jak to jest?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka