środa, 26 lipca 2023

Ziemniaki i płacz

 Strugalem dzisiaj ziemniaki w pracy

Przez placz nie widzialem jak strugam 

Zauwazylem dopiero jak niechcacy przecialem sobie palca


Czasami mam za duzo presji na raz

I nie wiem jak reagowac

Niektorzy tego nie rozumieja


No bo jak moge sie stresowac

Przeciez ja myje naczynia i strugam ziemniaki

Kurwa, no wlasnie moge


Moje cale zycie tak wyglada

Zyje w ciaglym stresie

A jak mowie ludziom ze biore na to tabletki

To mowia mi ze sie zatruwam, ze zmienia moje myslenie


Aha czyli rozumiem ze stres jest zdrowy i lepiej stres niz tabletki na stres?

Kurwa

Ludzie zrozumcie ze cos jest po cos

W tym przypadku leki mi POMAGAJA

inaczej stres zjadlby mnie tak bardzo ze by mnie tutaj nie bylo


Ten kto sie nie stresuje na zaś

Nie zrozumie tego jak sie czuje


Malo kto to rozumie


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka