wtorek, 25 lipca 2023

Sen o tobie

 Znowu mi sie przysnilas

Bo znowu o tobie mysle

Przysnilo mi sie nasze pierwszy spotkanie

Nie tak doslownie

Ale bylo bardzo podobne

Traktowalas mnie tak dobrze

A ja cieszylem sie jak nigdy wczesniej


Bardzo za toba tesknie

Nawet nie zdajesz sobie sprawy jak bardzo

Ja nie chce cie odpuszczac

A wiem ze musze

Bo to co bylo juz nie wroci

I to jest najgorsze

Bo ja nie chce zeby to w ogole odchodzilo

Chce cie ciagle

Nieawazne jakby miedzy nami bylo

Po prostu chce cie ciagle i ciagle i az do konca 


Bo ty jestes moim koncem

I moim poczatkiem

Ty jestes ta kawa o poranku

To ty jestes kazdym moim zdjeciem

I to ty jestes moimi roslinami


Jestes ze mna wszedzie

I nic ani nikt tego nie zmieni

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka