sobota, 29 lipca 2023

nie znam twoich przyjaciol

 Dziwnie sie czuje

Bo nawet nie znam twoich przyjaciol

A nie znamy sie od wczoraj

Tylko 5 lat


Rozumiem ze moze nie chcesz

Ze moze to nie moje towarzystwo,

Ale jednak

Chcialbym ich po prostu znac

Zeby wiedziec kto jest kim

Zebym w koncu zobaczyl jak wygladaja


Moze wcale nie chcesz mnie z nimi poznac?

Ale co jest do ukrycia?

Moze sie mnie wstydzisz?

A moze po prostu nie bylo okazji?


Ale to jednak 5 lat

A to kupa czasu zeby poznac twoich przyjsciol

Ty moich znasz

Znasz wszystkich moich przyjaciol


I dlatego mi z tym dziwnie

Dziwnie mi jak mowisz o kims

A ja nie wiem jak ta osoba wyglada


Lubie o nich sluchac

Ale to nie zmienia faktu

Bo wciaz ich nie znam

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka