czwartek, 13 lipca 2023

nie jestes juz czescia mojego serca

 czuje sie
jakby jakas moja mala czesc umarla
wcale nie taka mala

tak jakby nagle wszystkie nasze miejsca juz sie nie liczyly
i nie liczylo sie to...co sie stalo

od dziecka bylem z toba
pocieszalem cie kiedy ktos cie wyzywal
przytulalem cie gdy plakalas
bronilem cie gdy sie z ciebie smiali, przez co nieraz sam zostalem wysmiany
pokalazlem ci mnostwo piosenek, ktorych sluchasz do teraz
pokazalem ci mnostwo miejsc do ktorych zabierasz swoich kondydatow na chlopaka
zrobilem dla ciebie tak wiele...
zawsze bylem przy tobie, gdy ci sie nie ukladalo
robilismy rzeczy, o ktorych nikt nie wie
mielismy swoje tajemnice

a ty

potrafilas tak latwo wyrzucic mnie do smieci
potrafilas tak latwo i tak szybko sprawic ze nie istnieje juz w twoim zyciu
jednym glupim zdaniem
chlopak ktorego znasz 2 miesiace, stal sie wazniejszy ode mnie
tak po prostu
wyjebalas mnie prosto do jebanego smietnika bo mu sie nie spodobalem

boze tak bardzo chcialbym napluc ci w twarz, ale nawet na to nie zaslugujesz
jestes tak bardzo zniszczona i tak bardzo nie zaslugujesz na to wszystko co masz

zaluje ze dalem ci wtedy druga szanse
zaluje ze odpisalem na twoja wiadomosc
zaluje ze tyle bylas w moim zyciu

ale obiecuje
obiecuje na wszystko
nigdy wiecej ciebie w moim zyciu
juz nie jestes czescia mojego serca

odeszlas

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka