piątek, 14 lipca 2023

moje nastoletnie zycie bylo fajne

 moje nastoletnie zycie naprawde bylu udane
kiedys tego nie doceniałem
i nie widzialem, ze naprawde zrobilem wiele swietnych rzeczy

dla was moga byc to blahostki ale dla mnie bylo wazne
-chodzilem w dwoch innych skarpetkach (dalej tak chodze)
- oblalem sie mlekiem
-oblalem sie woda i maka
- nagralem wiele filmow
-zrobilem wiele swietncyh zdjec, a zaczynalem od zwyklego telefonu
- karteczki
-zaczalem pisac ksiazki i wiersze
-  odkrylem swietna muzyke, ktora dalej mnie dotyczy
- szalona zuzia
- dziwnosc
-szczerosc
- lojalnosc
-seriale filmy i ksiazki
- kofeinowy
-bialy stroj
- maska
-pola jeziora lasy wisła sady 
- stokrotki
-niezapominajki 
- ludzie
-the walking dead
 -szkola
- problemy
-demi
- ukulele
-bluszcz
- jesien
-latoooooooo zawsze lato
- sowa
-magia
- rolki
-fiszka
- youtube
-wiśnie
- płyty
-kałczuki
- guma do skakania
-leniuchowo
- ty
-on
- ona
-pszczolki
- tęsknota

tesknie za tym beztroskim zyciem
i za tym jaki bylem
tesknie za samym soba
tesknie i sie tego nie pozbede

bede tesknic cale zycie
za naszymi przygodami
bo juz nie za toba
ciebie juz nie ma

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka