poniedziałek, 10 lipca 2023

Dlaczego nie lubie rapu?

 Nie mam z kim dzielic mojego gatunku muzycznego

Kazdy dookola slucha rapu lub trapu

A ja tego tak bardzo nie lubie


Nie widze sensu w piosenkach ktore opieraja sie tylko na seksie/kasie/autach/kobietach/alkoholu/narkotykow/wulgaryzmow

I co najgorsze 

Wyzywanie kobiet od szmat/suk/kurew/dziwek


Serio?!?!

Podniecaja was takie piosenki?

Wiem i naprawde rozumiem ze kazdy ma swoj gust

Ze kazdy moze sluchac czego chce

Ale istnieje cos takiego jak zly gust

SERIO?!

Nie ma wedlug was lepszych piosenek i lepszych przekazow?


Ciagle raperzy spiewaja o tym jak im zle

O tym ze maja problemy z narkotykami i o tym ze ktos jest 60sioną bo „ziomek zdradzil najlepszego ziomka”


Boze

Jestem chyba jedyna osoba ktora nie slucha rapu

I przez to nie moge za bardzo pokazywac swoich ukochanych piosenek

Bo nikogo nie interesuja procz mnie


Nie uwazam ze ja mam dobry gust

Ale uwazam ze piekno jest w slowie

A wulgaryzmy w kazdej rapowej piosence 

Wcale tego piekna nie pokazuje


Moze kiedys sie cos zmieni

Ale watpie

Juz rapowi nic nie pomoze


Nawet slowo „rap” dziala mi na nerwy

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka