niedziela, 18 czerwca 2023

Zobaczylem cie po trzech latach

 Nie lubie byc empatyczny do osob ktore mnie skrzywdzily

Nie umiem udawac ze nic sie nie stalo

Ze to co zrobiles trzy lata temu ode mnie odeszlo


Zalezalo mi na naszej relacji

I zalezalo mi na tobie

A ty z dnia na dzien zniknales bez wyjasnienie


Teraz gdy widzimy sie po takim czasie

Udajesz ze nic sie nie stalo

Udajesz ze nasza relacja dalej jest taka sama

Ale nie jest

I nie bedzie


Wiec nie probuj byc milym

Nie probuj udawac ze ci na mnie zalezy

Bo ja juz nie umiem byc mily

Nie umiem patrzec na ciebie tak jak kiedys 

Po prostu zostawiles mnie w najgorszym momencie mojego zycia

I to nie jest okej


Nigdy nie jest okej

Gdy ktos zostawia cie w najgorszym momencie

I mozna wybaczyc

I mozna udawac

Ale NIGDY nie zapomnisz o tym ze ktos cie zostawil

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka