piątek, 2 czerwca 2023

Te uczucia ktore ci oddalem

 Dociera do mnie

Ze ja wcale nie bylem dla ciebie wazny

Ty w tamtym momencie potrzebowalas kogos kto cie wyslucha

I to bylem ja

Dalem ci cala swoja uwage jaka tylko mialem

Pomagalem ci tak jak umialem

Spedzilem z toba mnostwo czasu

Kochalem z toba robic te rzeczy ktore robilismy

Ale zaczyna do mnie docierac

Ze ty wcale nie kochalas mnie

Tylko to ze ja kochalem ciebie

I to co ci dawalem

Nie mowie o prezentach

A o prawdziwych wartosciach

To co tylko mialem

Oddalem tobie

A ty odeszlas

Tak po prostu

Bez wyjasnien

I masz w dupie

Czy mnie to boli czy nie

Bo liczysz sie tylko ty i twoje uczucia

To co dalem juz odeszlo

Ale nie od ciebie

Tylko ode mnie

Bo ci to dalem

I znowu zostalem

Z niczym

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka