wtorek, 20 czerwca 2023

Pomoc

 Pomoc sie niesie bezinteresownie

A nie po to zeby pozniej to wypominac

Pomoc powinna pomagac

Powinna uskrzydlac

A nie zalamywac


Bola mnie niektore rzeczy wypowiedziane przez moich bliskich

I wypominanie tego jak bardzo sie komus pomoglo

Przeciez pomagasz bo chcesz prawda?

Nikt cie do tego nie zmusza

To po co pozniej mowisz kazdemu ze pomoglas ile tylko moglas?

I wzbudzasz litosc w ludziach


Dlatego ja nie przyjmuje od ciebie zadnej pomocy

Bo pozniej zostalaby mi ona wypomniana 

Nie dostalem od ciebie zadnej pomocy bezinteresownej

Nawet wtedy kiedy bylo ze mna zle 


I ciesze sie z tego

Bo nie bedziesz mi tego nigdy wypominac

I nie bedziesz mowic ludziom

Ze zrobilas dla mnie wszystko




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka