poniedziałek, 15 maja 2023

vs

 Jak moge znalezc czas

Dla osoby ktora nie miala go dla mnie


Jak moge teraz na ciebie normalnie popatrzec?

I udawac ze wszystko gra


Chcialbym wiedziec co mam robic

Bo w srodku jestem maly

I zagubiony


Myslalem ze wskażesz mi dobra droge 

Pokazesz gdzie isc


Ale nie


Ty nie traktujesz mnie jak ja ciebie

Nie mozesz mnie brac i zostawic kiedy chcesz

Nie mozesz miec w swidomosci tego ze ja zawsze jestem


Nie jestem na twoje zawolanie

Nie jestem pudelkiem twoich problemow

Nie jestem twoim dziennikiem


Jestem czlowiekiem

Ktory czuje 

Ktory ma rowniez swoje problemy

I chcialem ci o nich mowic

Ale ty nie znajdujesz dla mnie czasu


Chcialem napisac ci cos waznego

Napisalas ze nie jestes w stanie teraz pisac

To nie pierwszy raz

Kiedy odmowilas mi rozmowy


Czy ja kiedys powiedzialem ci ze nie mozesz?

Czy kiedys nie mialem dla ciebie czasu?

Czy kiedys zabronilem ci sie wyzalac?


Nawet kiedy mialem ciezki czas 

To i tak stawialem twoje problemy ponad swoje

Ty nawet nie zapytasz jak sie czuje


Powiedz mi prosze

Jak moge na to nie zwracac uwagi?

Jak moge udawac ze nic sie nie dzieje?

Jak moge miec w swiadomosci to ze cie nie obchodze?


Przykro mi ze znowu jest to samo

Ze znowu cos sie zjebalo


Nie moge byc na zawsze



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka