poniedziałek, 15 maja 2023

Chwilówka

 Bylas na chwile

Tak jak tysiace innych osob

I tak jak tysiace innych osob zostawilas mnie wtedy kiedy potrzebowalem cie najbardziej


To przykre

Ze na mojej drodze

Ciagle pojawiaja sie takie osoby

Ktore sa na chwile

A ja juz nie chce takich osob

Ja juz nie chce „chwilówek”


Naprawde myslalem ze cos dla ciebie znacze

Naprawde chcialem sie tak czuc

Naprawde myslalem ze jestem „kims”


Czy ja ciagle musze uzalezniac swoje szczescie od innych?

Czy ja nie moge byc po prostu szczesliwy?

Tak po prostu

Bez powodu


Kiedy moje zycie zacznie zacznie zyc

Kiedy znajde osobe ktora zawsze przy mnie bedzie?

Ktora zawsze mi odpisze

I ktora zawsze mnie wesprze 


Przyzwyczailem sie ze ludzie o mnie zapominaja

I to do mnie dociera po czasie

Bo przeciez tyle razem przezylismy

A czuje sie jakby to nic nie znaczylo


Nie jestem zazdrosny ze jestes szczesliwy

Nie jestem zazdrosny ze nie spedzasz tyle czasu ze mna co z nim

Ale boli mnie to 

Ze juz nie robimy tych samych rzeczy


Mam nadzieje

Ze kiedys zrobimy

To co kiedys

Robilismy




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka