wtorek, 9 maja 2023

nieprawdziwa prawda

 ostatnio czulem sie pusty 
w srodku
ja juz siebie nie poznaje
jestem kims innym  niz bylem

czasami czuje sie tak zle
ze nie wiem jak walczyc
z moim zdrowiem psychicznym

czasem trzeba przyznac sie do prawdy

czasami
czuje sie po prostu przybity
zalamany i bezwartosciowy
czasami nie wiem jak pogodzic sie z tesknota
jak pogodzic sie ze wspomnieniami

szczerze to
jestem wrakiem czlowieka
jestem posypany 
jestem tak samotny w swojej depresji
nie musze byc w porzadku dla innych

tesknie za moimi dawnymi wadami
i dawnymi problemami
za tym wszystkim co nigdy nie chcialem rzucac
czuje sie jak gowno
wiem ze nigdy nikt nie chce tego uslyszec
ale prawda jest taka ze moge umrzec

ciagle bede uciekac przed mrokiem
tak jakby moje zycie bylo wartosciowe

czy naprawde mysle ze uciekne przed tym gownem ktore mnie goni?





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka