środa, 31 maja 2023

Na koniec maja

 Czasami tesknie za 2018

Dlatego go wytatuowalem

Za tym jak gdzies szlismy

I ciagle sluchalismy tej jednej piosenki

Lubilem z toba wychodzic

Bo z nikim nie czulem sie tak jak z toba

Naprawde


Razem robilismy plakat 

Ty dobrze wiesz jaki

Po czym go rozwiesiliśmy

W naszym miejscu


Tego miejsca juz nie ma na mapie

Tego plakatu rowniez

Ale wciaz mam w glowie to co bylo tam napisane

I to co chcielismy z niego uzyskac


Tesknie za farbowaniem wlosow na niebiesko

Za polnymi kwiatkami

Za wspolnym ogladaniem naszego serialu

I wychodzeniem codziennie

I zwiedzaniem nowych miejsc


Tesknie za tym jak jeszcze ci zalezalo

I za tym jak jeszcze ci sie chcialo

Nie liczyly sie dla ciebie takie wartosci, jakie licza sie teraz

Bo bylismy dziecmi

Ale wiesz co w tobie lubilem?


Wlasnie to ze bylismy bardzo podobni

I liczylo sie dla nas to samo

Bylismy tak bardzo zwiazani emocjonalnie ze nie wyobrazalem sobie przyszlosci bez ciebie

Co bys pomyslala, gdybym teraz odszedl?


Lubilem w tobie to ze bylem dla ciebie najwazniejszy

A przynajmniej tak sie czulem

I to ze mnie rozumialas

I stawalas za mna murem


Lubilem to ze bylas dla mnie, a ja bylem dla ciebie

Bo jedno bez drugiego nie istnialo


A teraz


Czuje sie tak

Jakby jedno drugiego na wzajem denerwowalo

Czuje jak unosza sie iskry

I wzajemnie siebie odpalamy


To to slowo ktorego nigdy nie chcialem napisac

Ale

Doroslismy 

I wyroslismy

Tylko nie wiem czy z siebie, czy ze swoich zachowan

Nie wiem czy da sie to wszystko odbudowac

I nie wiem czy dalej siebie potrzebujemy


Pamietam jak wrocilas

I do mnie napisalas

Uwierz mi, ze ja wtedy juz sie przyzwyczajalem do twojego braku

Przyzwyczajalem sie ze ciebie juz nie nie ma i cie nie bedzie

Gdy napisalas

Oczywiscie ucieszylem sie

Ale przywolalas mi znow te wszystkie wspomnienia z toba

Ktore odeszly gdy ty odeszlas

Nie wiem czy to bylo dobre


I teraz

Co by sie stalo, gdybys wtedy nie napisala?

Jakby wygladalo teraz nasze zycie?

Jakby potoczyly sie te 3 lata tez ciebie?

Czy cos by sie zmienilo?

Czy cos by sie naprawilo, czy raczej zepsulo?


Ciesze sie ze jestes

Naprawde

Bo zawsze w moim sercu bedziesz miala swoj kawalek

Zawsze mi bedzie na tobie zalezec

Ale nie wiem, czy nie powinnismy sie pozegnac

Bo czuje, ze psujemy tylko chwile

Ktore moglby zamienic sie

We wspaniale

Wspomnienia


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka