wtorek, 2 maja 2023

Chciałbym pokazać, że umiem kochać

 byłem dzisiaj na koncercie
Dawida Tyszkowskiego
wiecie... jego piosenki bardzo do mnie trafiaja
i mi cos udwiadomil

chciałbym pokazać, że umiem kochać
chciałbym oddac cala swoja milosc
gdybym tylko znalazl odpoweidznia osobe

szczerze to ja juz dawno zrezygnowalem ze szczescia
juz od bardzo dawna nikogo nie szukam
juz od bardzo dawno wiem ze nikogo nie znajde

ale czasami pojawia sie ta mysl
ze gdybym kogos mial
to pokazalbym mu co znaczy kochac

oddalbym wszystko co bym mial
jego serce byloby ze mna bezpieczne

ale w srodowisku w ktorym zyje
ciezko znalezc kogos "na stale"
a ja
marze o tym
znowu

znowu poczuc co to znaczy kochac
znowu... byc kochanym
chociaz przez chwile...
chociaz na chwile...

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka