środa, 19 kwietnia 2023

czy to nie dziwne?

 czy to nie dziwne
że odkąd nie mam ciebie
to mniej mysle o niej?

zabawne jest to
ze tak łatwo przyszło ci odejść
 nawet gwiazdy wiedziały jak to sie skonczy

od poczatku mi podpowiadaly zeby tego nie robic
zeby uwazac
zebym sie powstrzymal
coz,
nie zawsze mozna powstrzymac sila

czy to nie dziwne
ze nawet niebo milczalo
kiedy widzialo jak mnie traktujesz?
i kiedy mowiles o mnie glupoty na miescie?
teraz widze tylko milion oczu wokół mnie

czy to nie dziwne
ze teraz udajecie najlepszych przyjaciol?
przeciez oboje siebie obgadujecie

"ona sie zmienila...
juz nie jest taka jak kiedys, 
jest dziwna"

"on to zawsze mowil o sobie"

czy to nie dziwne
ze dluzej ciebie juz nie mam niz cie mialem?

czy to nie dziwne
ze tak to wszystko sie potoczylo?
a ja
nie czuje sie juz
winny

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka