piątek, 3 lutego 2023

piegi

 Czasami za Tobą tęsknie.

tesknie za tym jak sluchalismy naszych ulubionych piosenek.
one tworzyly nam wspomnienia
tylko szkoda ze teraz tylko ja ich slucham

i wtedy mysle

jak u ciebie?
bo stalas mi sie obca tak szybko
choć obiecalas ze tego nie zrobisz

ty pewnie masz mnie gdzies
a ja ciagle wypisuje do znajomych ze za toba tesknie
kto robi cos takiego?
zostawilas mnie dwa dni po tym jak powiedzilas ze mnie nie zostawisz

i mam ta twoje slowa 
zachowane gdzies w glowie
i co chwile wracaja

czasami lubie sluuchac tego co dedykowalel tobie
bo gdy slucham
widze twoja twarz

i na twoje piegi
one bardzo pasowaly ci do oczu
wydawaly jakby odbijaly sie w twoich oczch
przez co twoje oczy byly jeszcze ladniejsze

Terrence Loves You

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka