środa, 17 sierpnia 2022

zawsze bede miec 15 lat

 pamietam ze dokladnie 4 lata temu
gdzies o tej porze wlasnie

pisalem o tym ze czas tak niesamowicie szybko zapierdala
i wiecie co
nie zgadniecie ale
mialem kurwa racje

to nie jest zadna nowosc wiadomo
ale majac 16 lat, wiedzialem juz ze bede mial co wspominac
bo wtedy nie marnowalem czasu
i korzystalem z dnia tak bardzo ze moglbym wam opowiedziec tysiac historii.

pamietam jak 6 lat temu
spotykalem sie tylko z osobami ktore sprawialy mi radosc
tak to bylas ty O
teraz nawet nie potrafimy sie umowic na wyjscie.
ja juz odpuscilem, chociaz wiadomo ze bardzo tesknie
i zawsze bede
nie bez powodu mowilem o tobie gwiazdom i nie tylko im.
jesli to czytasz to chce zebys wiedziala, ze naprawde kurwa zawsze bedziesz w moim rozjebanym sercu
zawsze ci to mowilem i to sie nie zmieni
nigdy
nawet nie chce zeby sie zmienialo

tylko szkoda ze juz mnie nie chcesz

pamietam jak 7 lat temu myslalem sobie ze 
majac 14 lat
kumacie 14 lat
moge wszystko
ale serio moglem
ja juz wtedy wiedzialem ze nie chce byc taki jakim mnie pisza
a przeciez bylem tylko dzieciakiem
ktory nie chcial dorastac
dalej nim jestem

ja zawsze bede miec 15 lat.
zawsze

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka