środa, 16 lutego 2022

Noc jest najgorsza

 To ten czas kiedy zdalem sobie sprawe ze jestem totalnie sam.
W sensie nie tak doslownie
Mam ludzi z ktorymi pisze i dogadujemy sie, ale nie mam nikogo tak bardzo bliskiego, komu moglbym powiedziec moje sekrety.

Jestem totalnie sam.

Troche sie tego boje, bo zawsze gdzies w swoim zyciu mialem kogos bliskiego.

Zastanawia mnie czy to ja wszystkich od siebie odpycham? Jak to jest? 
To ja wszystko pierdole?

Nie wiem co mam ze soba zrobic, bo tak bardzo sie tym wszystkim stresuje ze nie moge spac.

Boje sie byc sam ale po czesci chcialbym zostac sam.
Czy znajde jeszcze kogos kto mnie zrozumie?

Moja koszulka jest znowu mokra przez moje lzy, a nawet ich nie mam za wiele.

Noc jest najgorsza do pisania posta

1 komentarz :

  1. Micro Hair Trimmer | The Tithium Art Network
    Get your mic on. titanium pans Micro Hair Trimmer for your favorite titanium body armor hairstyles. titanium mens ring Moustache does titanium tarnish and beard hair are the two most preferred colors titanium nail of hair.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka