piątek, 11 lutego 2022

4 lata

 Dzisiaj zakończyło się coś, co zaczęło się cztery lata temu.
Coś co musiało się kiedyś skończyć, ale nie dopuszczałem tej wiadomości do siebie.

Dzisiaj było moje ostatnie spotkanie z psychologiem.
To dla mnie takie cięzkie, bo już zdążyłem się przyzwyczaić.
Pan Michał wie więcej niż niektórzy moi znajomi.
Pan Michał nauczył mnie tak bardzo dużo, że nawet tego nie zliczę.

Teraz przyszedł czas, żeby Pan Michał pomagał już komuś innemu.
Mnie już przeprowadził przez trudny czas, trzymał mnie za rękę kiedy było dobrze i kiedy było źle.
Nieważne jak było, a Pan Michał zawsze był.

Tylu historii nigdy nikomu nie opowiedziałem jak Panu.
Tyle łez ile zostawiłem u Pana...
Ale również mnóstwo uśmiechu.
Nigdy nie zapomnę tej historii.

Chce tak bardzo Panu podziękować za te cztery lata.
Za to wszystko.
Dzisiaj, jak po raz ostatni wychodziłem od Pana, popłakałem się.
Bo ciężko odchodzić z miejsca, gdzie wiesz, że już nie wrócisz.

Zawsze będę mieć Pana w sercu.
I to jaką drogę mi Pan wskazywał.

Dziękuję

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka