czwartek, 25 listopada 2021

Chce zmienić swoje życie

Muszę zmienić swoje zycie.
Tym razem na serio. 
Mam dość tego, ze tracę młodość na nic.
Na lenistwo. 


Tylko, ze to nie jest takie proste.
Muszę gdzieś wyjechać i zacząć od nowa. 
Wszystko od nowa.
To na pewno da mi kopa do działania. 

Boję się, ale wiem że muszę. Chcę już wyjechać na studia i chociaż na chwilę zapomnieć o tym jak bardzo mam spierdolone zycie.

Nie chce zapominać o niczym i o nikim.
Ja po prostu chciałbym w końcu zacząć normalnie żyć... 

Tego chce najbardziej.

Chce poznawać ludzi i być dobrym człowiekiem.
Czasem mi nie wychodzi - wiem. 
Jestem tylko człowiekiem który popełnia błędy, dużo błędów.

Nie zawsze się uczę na nich i to jest coś co chciałbym zmienić bo utknę w gownie.

Moje nowe postanowienie:
Doceń siebie i swoje wartości. Jesteś dobry Adrian. Zacznij zyc, bo zasługujesz. Kocham Cię.

                                                       Adrian, lat 19.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka