wtorek, 4 sierpnia 2020

Dorosłem

Dziwne uczucie.
Uczucie tego jak bardzo wydoroślałem przez ten rok.
Jak dużo wydarzeń znalazło sens.
Tego, jak dużo osób okazało się nieprawdziwych.



Dorosłem- coś czego nigdy nie chciałem robić.
A właśnie się zrobiło.
Może to i lepiej?
Bo wiem, że dalej jestem dzieckiem, ale dorosłym.
Dzieckiem, który patrzy na świat już troszkę inaczej.
Które zwraca uwagę na szczegóły i drobiazgi.

Dalej lubię świrować i pieprzyć o głupotach.
Jestem też poważny i dążę do swoich celów.
Staram się robić wszystko dokładnie.

Nadal kocham Demi i nadal jest dla mnie ogromnie ważna.
Niektóre rzeczy się nie zmieniają, a nawet nie powinny się zmieniać.
Już 3 lata nagrywam na YouTube... widzę ogromną zmianę, aż szok.
Od 4 lat prowadzę bloga...

Sami widzicie jak ten czas szybko leci.
Sam zastanawiam się jak to w ogóle możliwe?
To, że dalej jestem sobą, lecz już troszkę innym sobą.

Po prostu jestem już
dorosły.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka