niedziela, 29 grudnia 2019

Czasem chciałbym wrócić

Do przeszłości.
do 2013, znowu mieć faze na Violettę.
Kiedy słucham jej piosenek to wszystko mi się przypomina.
Jaki byłem wtedy pełen energii, życia.
Jak sobie śpiewałem piosenki udając, że jestem super gwiazdą haha.
Jak z przyjaciółkami śpiewaliśmy, tęsknie czasem za tym.

Chciałbym wrócić do przeszłości.
Do 2015
Jak byłem w związku, jak cieszyłem się każdym dniem.
Jak patrzyłem na świat z otwartymi oczami.
Jak małe dziecko.
Wszystko mnie cieszyło.
Lato, związek, przyjaciele, Demi, plac, natura.
Wszystko

Chciałbym wrócić do przeszłości.
Do 2016 
Do bazy, do filmików Zuzi, do związku.
Do tego jak zaczynałem być pewny siebie i robić to co chciałem.
Do dzienników.
Do bezsensownych kłótni.
Odrzucenia, bólu, szczęścia.
Do zimy.

Chciałbym wrócić do przeszłości
Do 2017
Do moich starych filmów,
Do lata,
do poznania nowych ludzi,
do the walking dead.
do pierwszego tatuażu.


Czasem mi tęskno za tym wszystkim, ale później przypominam sobie
, że może być jeszcze lepiej, a to co było nie wróci.
Pozostały nam tylko wspomnienia.
Musimy się nimi karmić.
Wszystko nas uczy.
Kochajmy to co mamy i to co jest.

2019
Dziękuje, ale
spierdalaj.

2020
witaj!

3 komentarze :

  1. Sorry for posting some messages in the comments of your blog, hope not to mind.
    Eleganti orologi replica Rolex da donna, orologi Rolex replica da uomo di fascia alta, degni della tua collezione e da indossare.

    La mia fedeltà è sempre stata quella di chi portava rolex falsi orologi come me, il che mi ha reso un attivista del settore quanto un difensore dei consumatori. Quando ha iniziato imitazioni rolex aBlogtoWatch, i media digitali per orologi di lusso replica orologi rolex siti sicuri erano appena nascenti. Le conversazioni aperte e oneste sulla maggior parte degli orologi rolex imitazioni di fascia alta erano rare e inaccessibili al grande pubblico di consumatori. Ciò di cui sono più orgoglioso orologi rolex falsi è dare ai consumatori il potere e la voce che meritano in un settore troppo spesso incline a fare affidamento rolex daytona replica su fumo e specchi rispetto a fatti e cifre per vendere i loro prodotti. Spero di aver rolex submariner replica contribuito al nuovo panorama dei media di orologi di lusso, spingendo al contempo l'industria vendo imitazioni rolex uguali dell'orologeria tradizionale a rispettare e riconoscere il potere delle comunità basate su Internet.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze podsumowanie całego wpisu. Też się cieszę, że przywitam nowy rok, a 2019 pożegnam środkowym palcem. Życzę Ci w nowym roku kolejnych wpisów do pamiętnika wspomnień, dobrych lekcji i bycia sobą :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka