piątek, 28 czerwca 2019

Nie potrafię... dzień 1

Nie ma Cię dopiero 1 dzień...
a tak naprawdę widzieliśmy się dzisiaj, ale jednak nie ma Cię.
I nie potrafię przestać się o Ciebie martwić.
Cokolwiek robisz.
Pracujesz.
Śpisz.
Grasz.

ZAWSZE
BĘDĘ
SIĘ 
MARTWIĆ

i tego nic nie zmieni.



Nie potrafię dać ci takiej wolności, której na pewno potrzebujesz.
Chcę żebyś bawił się dobrze!!

Dzień 1 będzie jednym z najgorszych.
Pierwsza noc bez Ciebie...
Niby to tylko 3 dni, ale dla mnie to naprawdę dużo.
Ogromnie dużo.
Proszę, pisz do mnie...
Bo oszaleje z miłości!!!

Piękność moja, aż jestem zazdrosny haha
O Ciebie zawszę będę!
Kocham Cię!
Dobranoc <3

20 komentarzy :

  1. Obawiam się, że aż takie przywiązanie może być objawem jakiegoś zaburzenia...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie napisane! :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow tekst robi ogromne wrażenie! Super się go czytało :) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie Twoje posty mają tak dużo emocji 😄 Bardzo lubię je czytać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, jak kiedyś powtarzalem blog to mój prywatny pamiętnik :)

      Usuń
  5. Piękne słowa! Moje emocje do drugiej połówki są podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie napisany tekst ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) Często do Ciebie zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super test każda kobieta by chciała by ktoś tak czuł ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twoją twórczość, jest niesamowita :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka