piątek, 31 sierpnia 2018

KONIEC WAKACJI 2018!

Nie mogę uwierzyć jak szybko minęły te wakacje. Od razu w komentarzach możecie napisać mi co robiliście w te wakacje. Moje wakacje były dość ciekawe, w sumie jak co rok. Bardzo mi szkoda, że one tak szybko zleciały, zresztą co rok tak szybko mijają, a kiedy jesteś coraz starszy mijają Ci coraz szybciej.


Tym razem, już wiem komu mogę ufać, a komu nie. Tym razem nie szukałem przyjaźni na siłę jak w tamtym roku, tym razem ona przyszła sama. Bądźcie pełni nadziei na lepsze jutro, bądźcie wolni zawsze, tak jak w wakacje, róbcie co chcecie. Świrujcie, tańczcie, śpiewajcie, BĄDŹCIE SOBĄ.


Bardzo szkoda mi tych wakacji, naprawdę. Tego zwiedzania, poznawania nowych miejsc i starych miejsc na nowo. Będzie brakować mi tych intensywnych kolorów lata. Tego słońca między palcami. Tego wiatru we włosach. Tej WOLNOŚCI i ŚWIADOMOŚCI, że możesz wszystko i tego, że nic nie musisz.


Żałuje, że nie doceniałem tych wakacji na początku, ale 12 lipca zmieniło się moje nastawienie (będzie o tym osobny post). Już za wami tęsknie. Nie zapomnę o was, obiecuje <3.


Dziękuje, że te wakacje mogłem spędzić z wami, mam nadzieje, że przyszłe również spędzę z wami i będą równie dobre, albo nawet i lepsze!


Szczęśliwego powrotu do szkoły! Oby szkoła szybko zleciała.

18 komentarzy :

  1. ehhh tak bardzo nie chce żeby to był koniec wakacji, a to niestety tak szybko zleciało :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lato i wakacje tak jak piszesz z wiekiem mijają coraz szybciej. W ogóle jak człowiek przekroczy próg dorosłości, wybije mu ta magiczna 18-stka czas pędzi w zawrotnym tempie. Sama wiem po sobie, ten rok mija mi okropnie szybko, czas bywa brutalny, dlatego tak ważne jest by spędzać go z odpowiednimi osobami, walczyć o swoje marzenia i trzymać się z daleka od toksycznych osobników. By potem nie żałować że marnowaliśmy swoje życie dla kogoś kto nie był tego wart ;)
    Fajny wpis! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, olać te toksyczne osoby, dziękuję! Pozdrawiam

      Usuń
  3. Fajny wpis! :) Ja chyba jako jedyna bardzo chcę już iść do szkoły 😂 Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wakacje lecą nieubłaganie szybko. Bardzo fajny post i dobrze napisany. Pozdrawiam, Naciaka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety wakacje dobiegły końca, wielki ból.. A dopiero co się zaczęły.. Muszę przyznać wakacje również miałam udane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te wakacje były jedne z moich najlepszych :( Szkoda,że to tak szybko minęło... Mimo,że nie lubie lata to i tak te wakacje były mega udane!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, to po pierwsze. Po drugie, kurcze, tak mi szkoda, że już jest koniec tak pięknego czasu :( Tym bardziej, że naprawdę były zajefajne :(
    pozdrawiam
    https://controlledbyfeelings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wakacje niestety zbyt szybko się kończą ☹

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach wakacje to cudowny czas szkoda że tak szybko mijają.

    OdpowiedzUsuń
  10. 51 yr old Legal Assistant Derrick Prawle, hailing from Smith-Ennismore-Lakefield enjoys watching movies like Princess and the Pony and Stone skipping. Took a trip to Greater Accra and drives a Alfa Romeo 6C 2500 Competizione. specjalne informacji

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka