wtorek, 23 maja 2017

Zapowiedź 3 NOWEGO sezonu!!!

Jestem mega podjarany. Za tydzień będziecie już mogli zobaczyć pierwszy odcinek 3 sezonu!!!  Dlaczego za tydzień?
Za tydzień świętuje rok mojego bloga!!!
Z tej okazji postanowilem że ujawnienie 3 sezonu będzie w rok bloga. Sądzę że to dość oryginalne. Bo ile można robic takie same posty?  Typu sesja zdjęciowa balonów?
Mam nadzieję że spodoba wam się nowy sezon. Bo mi sie naprawdę podoba.
Nie obiecuje że odcinki będą pojawiać się co tydzień ale postaram się żeby tak było.
Czym różni się 3 sezon od 2 poprzednich?
Po pierwsze tym że jest on nagrywany
Po drugie nie ma wszystkich kategorii
Po trzecie jest w nim fabuła
I co najważniejsze ujawnia moje prawdziwe "ja". Już za tydzień, czekajcie!!

13 komentarzy :

  1. Nie mam pojęcia o co chodzi, a czytając ten post wywnioskowałam, że zdjęcia mijają się z nim. :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia :), ale szczerze nie wiem o co może chodzić :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wpadnij za tydzień to dowiesz sie wszystkiego ;)

      Usuń
  3. Jestem ciekawa efektu zapowiedzi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe cóż to będzie :D Czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo, zaciekawiłeś mnie i nie mogę się doczekać :)
    Piękne zdjęcia

    Pozdrawiam,
    Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa efektu :D
    Fajne zdjęcia
    Zapraszam na swojego bloga i pozdrawiam https://projectlife713.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Już nie możemy się doczekać! <3 Ah... szybko śpiesz się, bo nie wytrzymamy :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka