piątek, 17 lutego 2017

Przerwa...

Muszę zrobić sobie przerwę...
Nigdy bym nie pomyślał, że będzie takie coś jak przerwa na moim blogu.
Zawsze uważałem to, że takie przerwy są bez sensu.
A teraz... sam sobie robię przerwę, oczywiście ta przerwa będzie no troszkę trwać... sam nie wiem ile, ale na pewno będą się pojawiać posty ale rzadziej.

Nie chce tej przerwy, ale jestem zmuszony przez szkołę.
Muszę się zająć nauką, żeby skończyć gimnazjum i iść do tej szkoły, do której chce iść.
Chociaż w sumie sam nie wiem gdzie chce iść...

Też muszę zająć się trochę sobą, swoim życiem, swoimi problemami...
Planuję coś super na bloga, ale potrzebuje czasu, przemyśleń, pisanie scenariusza i tak dalej.
Próby też są potrzebne więc sami wiecie, jeszcze przebrania... Nie no, nie wiem czy dam sobie rade, dlatego potrzebuje tej przerwy. Dobra nie rozczulajmy się, będzie dobrze.

Nie wiem co się pisze jak chce się zrobić przerwę.
Ale jak mówiłem to nie będzie taka przerwa, że bez postów tylko posty będą rzadziej.
Okej to chyba tyle, dziękuje za wszystko :)




12 komentarzy :

  1. Czasami trzeba zająć się rzeczami ważniejszymi czyli np. szkołą...
    A przerwy nie są wcale takie złe!

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to wiem, ale myślałem że nie będę musiał jej robić...

      Usuń
  2. Ehh :/ Szkoda, że robisz sobie tą przerwę, ale chociaż wielkim pocieszeniem jest to, że jakieś tam posty będą ^^ Czekamy na tę niespodziankę :D Miłego urlopu ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami trzeba zrobić sobie przerwę i odpocząć.
    Obyś wrócił z pozytywną energią do dalszego działania! ;)

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też muszę się skupić na nauce, również w tym roku kończę gimnazjum. Przez pierwsze półrocze słabo mi poszło, zrobiłam tez przerwę w blogowaniu. Teraz wróciłam do nauki i regularnych wpisów.
    Życzę Ci, żebyś trafił do szkoły, do której chcesz.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w blogowaniu! ;)

    http://bibliotekaslow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Również życzę Ci abyś dostała się do szkoły której pragniesz^^

      Usuń
  5. Przerwy czasami się przydają!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również z powodu szkoły dodaję posty coraz rzadziej... Pojawiają one się u mnie nawet raz na miesiąc.
    Życzę Ci powodzenia i aby wszystko się udało :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka