poniedziałek, 23 stycznia 2017

ŚnieguŚnieg #13 OSTATNI POST Z SERII ŚNIEGUŚNIEG!!

Dzisiaj jest ten dzień, ostatni post z tej serii. 
Na pewno będzie mi smutno, ale będzie kolejny sezon (w czerwcu, maju).
Zróbmy to ostatni raz...

Piosenka Tygodnia

Kiedy mnie kochała...
Nie wiem czy była kiedyś ta piosenka ale nawet jeśli to zasługuje.



Film Tygodnia

Kocham, kocham, kocham.

 Gwiazd naszych wina.


Ulubieniec Tygodnia
Jest to peruka, czarna peruka.
Zdradzę wam, że potrzebna do 3 sezonu ^^
i
Wy, dziękuje bardzo, że ze mną jesteście..<3

Antyulubieniec
Z racji tego, że to ostatni post to nie ma antyulubieńca.


Pytania?
[P] Kiedy nowy sezon?
Odp. Tak jak pisałem gdzieś w czerwcu/maju/lipcu. Czekajcie ;*
[P] Jaki masz telefon?
Odp. Huawei y6
[P] Jak będzie nazywać się 3 sezon?
Odp. Nie powiem ^^


Jedzenie Tygodnia

Tęsknie za ogórkami, wiecie takimi zwykłymi ogórkami.

Ciekawostka Tygodnia
KONIEC SEZONU
Czy wiecie, że ciekawostka tygodnia zaczyna się na "czy wicie że" haha.

Koniec... Koniec tego sezonu... Jeju on chyba najszybciej minął.
Mimo tego, że były tylko 2 to oświadczam, że ten minął z mrugnięciem oka...

No to co? Koniec, widzimy się z nowym sezonem w tych 3 miesiącach (maj/czerwiec/lipiec).
Oczekujcie na coś nowego. Serio nowego..
To cześć!

13 komentarzy :

  1. Az mnie ciekawosc zrzera jaki bedzie kolejny sezon:)
    Fajny post!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam "GNW" <3 Film jak i książkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Po tej piosence "Kiedy mnie kochała" aż mi się przypomniało dzieciństwo ^^ wspaniałe4 czasy :)
    Pozdrawiam i jestem bardzo ciekawa następnych postów! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Osz kurde! :D Nie możemy doczekać się następnego sezonu ^^ Super się zapowiada :D Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na kolejny sezon, fajnie piszesz posty!:)Podobają mi się!:D
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. CIEKAWY WPIS.

    http://ln.is/blogspot.com/y9x19

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziwna seria, ale ogólnie spoko blog ;)
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka