środa, 10 sierpnia 2016

Rolki ! Moja kolejna pasja. Płyty !

Hej ! Przedwczoraj byłem z przyjaciółką na rolkach <3 Ostatni raz jeździłem w lipcu i było po prostu super <3. Jeździliśmy na rolkach i... Łapaliśmy Pokemony w aplikacji Pokemon GO ! Złapaliśmy 5 pokemonów, no dość dużo jak na naszą okolicę. Rolki towarzyszą mi od 7 roku życia. Wtedy dostałem pierwsze rolki, które były za duże i miałem je do 2015 roku ! Ale niestety mi się popsuły , były po prostu cudne, ale w kwietniu/maju kupiłem sobie nowe rolki i też są super. Już zapomniałem jak to jest jeździć na rolkach, znaczy no nie tak dawno nie jeździłem, ale zapomniałem jak to jest poczuć wiatr we włosach i to wszystko co w rolkach jest cudne <3 Samemu też jeździ się fajnie, ale nie tak fajnie jak z bardzo bliską Ci osobą.

Pozdrawiam O. Było super i chce powtórki! "Pod niebo wzbiję się do chmur, skrzydła poniosą". 

Również przedwczoraj kupiłem sobie płyty od koleżanki mojej ulubionej piosenkarki Demi Lovato. Płyty mają nazwę "Unbroken" oraz "DEMI". Bardzo się z nich cieszę, mega ! Przyznam się nie są to moje ulubione albumy, ale też są wspaniałe. Również moja przyjaciółka pożyczyła mi 3 płytę, którą mam "Don't Forget" to jest moja ulubiona płyta, a zarazem Pierwszy album Demi.

Kocham je !

Okej to chyba tyle na dzisiaj. Pamiętajcie niedługo zmiany na blogu ! Pozdrawiam !

Adrian Fechner


18 komentarzy :

  1. Super że masz takie pasje. Ja nie kolekcjonuje płyt i za bardzo nie lubię jeździć na rolkach. Blog to moja jedyna pasja :) No może że czytanie książek się liczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam rolki ! Dawno nie jezdziłam, bo musze wymienić w nich kółka, ale musze w koncu je wymienić :) Super !

    Zapraszam :)
    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem co masz na myśli pisząc, że uwielbiasz jeździć na rolkach, sam na nich jeżdżę bardzo długo :) Fajna notka ;)
    http://personalstyle23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo! My także jeździmy na rolkach :D Super, że znalazł się ktoś kto też to robi ;p i to chłopak! SUPER ^^ Te płyty wyglądają MEGA! DEMI LOVATO *0* Czekamy na zmiany na blogu ;3 Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo rolki! Pojeździłabym sobie ale jakoś ostatnio nie mam na to czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jakoś nie przepadam za rolkami, chociaż od czasu, do czasu lubię sobie pojeździć. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę, że masz płyty Demi. Kocham ją, jej twórczość i jestem Lovatic! <3 aaaaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jazda na rolkach to świetna zabawa, ja osobiście kocham to robić. Plus jeszcze łapanie Pokemonów- super spędzony czas haha.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że masz takie pasje. Ja też bardzo lubię jeździć na rolkach, ale dawno na nich nie byłam, bo nie mam z kim iść, a sama nie lubię. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka