czwartek, 4 sierpnia 2016

Krynica Morska!

Jedna osoba napisała bym napisał o "Krynicy Morskiej" jak było. Więc tak
W niedziele mieliśmy iść do kościoła do Krynicy, tak mieliśmy iść 4 km i z powrotem 4 km czyli razem 8 km. Druhowie pytają się czy chcę iść do kościoła, odpowiedziałem, że nie dlatego, że co niedziele chodzę do kościoła i odpuściłem sobie tę niedzielę. Ci co chcieli iść do kościoła poszli z innymi druhami, a Ci co nie chcieli mieli czas wolny 2 h 30 min. Więc poszliśmy z koleżanką. Co robiłem ? Pierwszy raz w życiu głaskałem konia! Naprawdę może to dziwne, ale to prawda. Szukałem Empiku by kupić sobie płytę, ale nie było. Byłem również w lewiatanie w sklepie, nie pamiętam co kupiłem. Na straganie kupiłem bursztyny, bransoletkę dla przyjaciółki z kotwicą, którą wręcz kocha ! (Pozdrawiam Oliwia !). Chyba raczej tyle, sam już nie pamiętam.


W drugą niedzielę, również się pytali czy chcemy do kościoła odpowiedziałem, że nie tak jak przedtem. Tylko mieliśmy mniej czasu 1 h 30 min. Większość byliśmy w restauracji by podładować telefony mi się podładował do 66%. Kupiłem również kubek dla innej przyjaciółki (którą znam od przedszkola) z napisem "Najlepsza kumpela na świecie" (Pozdrawiam Dominika !). W Krynicy jest dużo straganów, bardzo. Kupiłem magnes na lodówkę z napisem "Krynica Morska" i prześliczny zachód słońca nad morzem a na morzu statki <3 Śliczne. Coś podobnego do tego zdjęcia. 

Zdjęcie robione moim telefonem.
Kiedy byliśmy w tej restauracji, no musiałem coś kupić, żeby nie było głupio. Kupiłem CocaCola. Kelnerki nie wiedziały, że ładujemy telefony, nie mówcie haha. To chyba na tyle. Pozdrawiam wszystkie osoby czytające mojego bloga, dziękuje że jesteście ze mną oraz osoby z obozu. 
O czym napisać kolejny post?
-Gdańsk

-Westerplatte.
Piszcie w komentarzach !
Adrian Fechner 

20 komentarzy :

  1. Krynica Morska to świetne miejsce na wakacje. Byłam tam już kilka razy i bardzo mi się podoba. Spokojne, mniejsze miasteczko, idealne na wypoczynek. :)
    Pozdrawiam, charmolcia.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post :)
    Teraz może napisz o Gdańsku :)

    http://natalaani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post, apropo koni jako, że jeżdżę na nich od paru lat jest mi bardzo miło, że go pogłaskałeś :)) Zapraszam do mnie na również post o obozie ;D
    wildgiirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę pobytu w Krynicy Morskiej, uwielbiam to miejsce! Szkoda, że w tym roku nie miałam okazji odwiedzić tego miasta. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czym martwić! Jeszcze całe życie przed tobą !

      Usuń
  5. Bransoletka z kotwica na swoim miejscu <3

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie byłam tam, ale moim zdaniem w ciekawy sposób spędziłeś tam czas

    OdpowiedzUsuń
  7. Westerplatte! A tak btw, to musiało byc fajnie ;))) zapraszam do siebie ;) http://pieknimlodzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie byłam w Krynicy. Może w następnym roku pojadę tam. Napisz o Westerplatte.
    Dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Krynica fajne miejsce na wakacje<3 super ze udalo Ci sie kupic bransoletke dla przyjaciolki, buziaki :*
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy tam nie byłam mało tego nie słyszałam wcześniej o tej miejscowości :D Ale z posta wywnioskowałam, że dobrze się tam bawiłeś :)
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam jak byłem tam kiedyś na obozie. Krynica Morska to bardzo malownicza miejscowość gdzie warto się udać na wycieczkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kiedy byłeś w Krynicy Morskiej jeżeli można zapytać? Sam byłem dwa lata temu i może się nawet spotkaliśmy :)

      Usuń
  12. Krynica to piękne miejsce, warto odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pozostaje nic innego jak tylko to potwierdzić :)

      Usuń
  13. 39 year old Physical Therapy Assistant Ernesto Saphin, hailing from Fort Erie enjoys watching movies like "Corrina, Corrina" and Tai chi. Took a trip to Historic Bridgetown and its Garrison and drives a Ferrari 340/375 MM Berlinetta 'Competizione'. skocz tutaj

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka