środa, 10 lipca 2024

Badz moim szczesciem

 Dlaczego twoj usmiech mnie cieszy, a jednoczesnie przygnebia

Ciagle placze gdy cie widze

To nie jest smutek

To nie jest zal

Ja po prostu

Tesknie za toba


Chcialbym zebys ty tez tesknisz

Ale omijasz odpowiedz

Nie chcesz tego mowic

A w glebi duszy wiem, ze tesknisz


Chcialbym wrocic do tych dni

I do tych miejsc

Z toba wydaja sie bardziej kolorowe

Z toba, nawet powietrze jest inne


A ten z tego klifu

Moglbym spasc z toba

Mialbym cie w ramionach

I patrzyl w twoje oczy


Bo twoje oczy mowia wszystko

I wiem ze gdzies tam w srodku

Jestem w twoim sercu

I jest mnie tam duzo


Prosze

Powiedz ze mnie chcesz

Powiedz ze jestem dla ciebie wazny

Powiedz ze mnie nie opuscisz


Po prostu

Badz ze mna

Kazdego poranka

Niech kazda kawa ktora wypije smakuje tak samo jak z toba 

Bo z toba

Wszystko wraca do normalnosci


I chyba dzieki tobie

Wiem co to szczescie


Prosze

Badz moim szczesciem 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka