poniedziałek, 3 lipca 2023

Dialog ze mną


dzisiaj powaznie myslalem nad samobojstwem

dlaczego?

Bo wiem ze nikt na mnie nie czeka

Dlaczego tak uwazasz?

Bo to prawda

Adrian, rozwin to

Bo wiem ze nikt nie czeka na mnie w domu, wiem ze gdybym zniknal moi znajomi nie zorientowaliby sie, wiem ze nikt nie czeka na mnie gdzies tam w swiecie z otwartymi ramionami. Wiesz co Adrian? Ludzie nienawidza ludzi, krzywdza sie do tego stopnia ze sie zabijaja

Dlatego chcesz sie zabic? Bo zostale skrzywdzony?

Niejednokrotnie

I to jest powod?

To tez

Co jeszcze?

Adrian nie męcz mnie

Ale zaczales, dokoncz

Nie widze juz sensu, moje cale zycie nie ma sensu. Codziennie budze sie tylko z mysla aby przetrwac kolejny dzien, ale nienawidze sie budzic, nienawidze zakladac inna twarz na swoja twarz, ale ludzie to lubia dlatego to robie

Lubia jak ktos udaje?

Nie, lubia starego mnie, ale oni nie wiedza ze on juz nie zyje. Jego nie ma. On sie juz nie smieje. Jego juz nic nie cieszy. On pragnie tylko podciac sobie zyly w swojej wannie i po prostu odpoczac

Nie rob tego

Dlaczego? Juz nikogo nie obchodze

Mnie obchodzisz

Prosze cie, jestes mna 

No wlasnie, dlatego cie znam i wiem ze mimo wszystko chcesz zyc

A ja znam ciebie i wiem ze nie chcesz zyc

I co teraz zrobimy?

Nie da sie tego podzielic na pol

Wiem

Wiem! Zagrajmy w kamien, papier, nozyce

To glupie

Oj no prosze cie!

Okej

Raz, dwa, trzy

Kamien/papier

Okej dobra 1:0

Druga proba

Raz, dwa, trzy

Nozyce/kamien

1:1

Ostatni raz

Nozyce/papier

Chociaz raz w zyciu wygralem

I co zamierzasz, zabic sie?

Zrobie to, ale nie powiem ci kiedy

Przeciez bede wiedzial

To dobrze, moze wtedy zostaniesz ty sam

Umrzemy oboje

Tak bedzie lepiej.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka