poniedziałek, 13 lutego 2023

moje stare posty

 wchodze czasem na moje stare posty
czytam je i mysle sobie:
"jezu, ale to jest badziewne, a zarazem piekne"

piekne jest to ze od dziecka pisze o uczuciach
o tym co mi sie przytrafilo i o tym jak sie czuje

pamietam jak ukrywalem bloga przed rodzina
bo balem sie ze mnie wysmieja
a pozniej juz i tak sie dowiedzieli
bylo troche problemow bo jako 15/16latek podejmowalem wspolprace
i tak naprawde
co ja moglem wiedziec?

nie wiedzialem ze to naprawde wazna sprawa i nie mozna tego olewac
mimo ze kazdy sie smial
i mimo tego ze zawsze czulem sie obserwowany
to bylo warto

bo przychodza takie dni jak dzisiaj
i czytam te wszystkie rzeczy ktore mnie spotkaly
to bylo warto

badziewne bylo wtedy moje pisanie
sformulowanie tego co czuje i tego o czym chce napisac
ale w tej badziewnosci rowniez jest cos pieknego
bo sie uczylem 
jak sformulowac zdanie tak, zeby zachowac sens
dalej sie ucze

kocham te stare posty i nigdy, przenigdy ich nie usune

czasem sobie mysle czy ludzie wchodzana stare posty?
statystyki mowia ze tak 
ciekawie co sobie o tym mysla?

lubie moje stare posty
ta nostalgie i melancholie

czasem sie smieje 
a czasem placze
bo pomyslec ze 15late mogl miec wtedy takie problemy
ale dalem rade
i wiem ze cokolwiek by mnie spotkalo
dam rade

bo teraz wiem
ze jestem
zajebiscie silnym czlowiekiem.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka