poniedziałek, 27 lutego 2023

ach te studia

 znowu ten temat, wiem
ale gdy cos mnie meczy dlugo, to wole to napisac i wyrzucic z siebie to wszystko

szczerze?
to nie wiem czy studia sa dla mnie
oczywiscie podoba mi sie to, podoba mi sie studiowanie
ale nie wiem czy to jest cos co chce robic tyle lat
z drugiej strony co mam robic jesli nie studiowac?

w poprzednim semestrze stres we mnie tak narastal
ze chodzilem ciagle nabuzowany
to nie tak mialo wygladac
nie po to poszedlem na studia zeby sie ciagle stresowac
specjalnie wybralem kierunek ktory mnie bardzo interesuje
ale nie sadzilem ze moze tak bardzo na mnie wplynac

i teraz 
co robic?
kazdy mi mowi zebym zostal
ze dam rade bo to szybko zleci
wiem, ze dalbym rade, wiem ze szybko zleci
ale ja nie chce kazdego dnia budzic sie z mysla, ze nie chce tu byc

nie wiem co jest przyczyna
nie wiem dlaczego tak bardzo boje sie kazdego dnia tutaj byc

przywiazalem sie do ludzi z sandomierza
i zawsze ciezko mi ich zostawiac
mimo ze wiem, ze zaraz wroce

od listopada bije sie z ta mysla
czy chce studiowac
dalej nie znalazlem odpowiedzi

ale najbardziej boli mnie to
ze nie wiem co chce robic w zyciu.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka