sobota, 4 sierpnia 2018

Rodzeństwo.

*nie bierzcie tego na serio, nie każde rodzeństwo takie jest*

Rodzeństwo jest jak pieniądz, raz jest raz nie ma. Kiedy czegoś potrzebują to od razu przebiegają z pomocą, a po co najczęściej?  Zgadujcie, ah no tak PO PIENIĄDZE. Rodzeństwo to najgorsze co może być. Dlaczego? Kiedy jesteś najmłodszy (jak w moim przypadku) uważają Cię za najgłupszego, najmniej wiedzącego. Oczywiście uważają cię też za bezprzewodowego kabla. No tak, bo przecież nie moge powiedzieć mamie tego że mój "brat" ma problemy, bo od razu "kabluje" heh, no tak.

Starsze rodzeństwo to coś w stylu hmm... "Jak lubisz to co ja i zachowujesz sie tak jak ja to możesz być moją podróbą". Ah no tak zapomniałem, bo każdy ma być taki sam! Wow tajemnica odkryta!  Nie możesz mieć własnego zdania i nie możesz lubić kogoś innego niż twoje ukochane rodzeństwo, bo oczywiście wtedy jesteś beznadziejny i bezużyteczny. 

Jesteś zajebisty wtedy kiedy coś dasz lub pożyczysz na zawsze. Heh to śmieszne bo kiedy to młodsze rodzeństwo coś chce to nie, nie może Ci pożyczyć bo jest mu "bardzo bardzo potrzebne". A tak naprawdę to wyda tą kasę na fajki lub alkohol.
Kiedy już chcesz żeby było dobrze, to jest jeszcze gorzej niż przedtem. Kable zawsze w gotowości. Starsze rodzeństwo ma dostęp do wszystkiego, a ty jesteś nikim i zawsze byłeś nikim.

Zapamiętajcie, rodzeństwo to jednen wielki szajs. Niepotrzebne. Jeżeli macie możliwość to uciekajcie jak najdalej. To jest jedyne i najlepsze rozwiązanie, aby nie stracić jeszcze cząstkę siebie, cząstkę swojej pewności siebie. Bo przez rodzeństwo czujesz sie jak gówno.

Dziękuję za uwagę:)

15 komentarzy :

  1. Szczerze napisane. I no w sumie każde rodzeństwo jest inne. Miło się czytało. Pozdrawiam, Naciaka !

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie napisane :D i super fotki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam młodszą siotrę , różnie bywa

    www.skucinska-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety lub stety nie mam mlodszego rodzeństwa):)

      Usuń
  4. O kurła skąd ja to znam >.> na razie utrzymuję kontakt z młodszą siostrzyczka. / Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie mam mlodszego rodzenstwa :(. Ale to dobrze ze przynajmniej utrzymujesz kontakt z siostra!

      Usuń
  5. Bardzo fajnie napisane i przede wszystkim jest w tym dużo racji choć każde rodzeństwo jest inne.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorowalem sie na moim, ale prawda, kazde rodzenstwo jest inne :) rowniez pozdrawiam

      Usuń
  6. Ja uwielbiam swoje rodzeństwo :D Może dlatego ,że mój brat jest ode mnie młodszy o 15 lat ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety jestem jedynaczką, ale chciałbym mieć rodzeństwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. 25 yr old Accountant III Taddeusz Dilger, hailing from Gimli enjoys watching movies like Bright Leaves and Shooting. Took a trip to Pearling and drives a Sonata. jej odpowiedz

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka