poniedziałek, 30 września 2024

Dziwnie jest zwiedzac bez ciebie

 Dziwnie jest zwiedzac bez ciebie

Bo przeciez przygoda zawsze byla NASZA

Te drogi byly NASZE

I te wspomnienia juz na zawsze gdzies tam zostana


Nigdy nie zapomne tych czerwonych lisci

Moich rudych wlosow

Nie zapomne muzyki, ktorej nie rozumialem

I ten plan, w razie apokalipsy zombie


Tesknie za turlaniem sie na wale

Za spadaniem bez celu

Za chodzeniem 30km bez celu

Ja po prostu tesknie za ta osoba, ktora bylas kiedys


Teraz juz cie nie mam

Teraz juz cie nie ma


Nawet powietrze pachnialo wtedy inaczej

Drogi wydawaly sie takie ciekawe

Dopoki nie przestalas w nas wierzyc


Bo przestalas

Bo cie tutsj nie ma


A ja naprawde myslalem ze zostaniesz ze mna juz do konca moich dni

Ze zostaniesz chrzestna mojego dziecka

Ze wyruszysz ze mna w podroz dookola swiata

I

Ze mnie juz nigdy

Nie opuscisz 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka