niedziela, 25 sierpnia 2024

Pani Jesien

 Zielone liscie juz zolkna

I znikaja z drzew

Powoli zblizasz sie ty- jesien

Ty orzezwiasz troche powietrze


Ale wiesz co Pani Jesien?

Co rok mnie zamartwiasz

Co rok sprawiasz ze czuje sie gorzej

Dlaczego mi to robisz?


Wiem ze zyjesz po swojemu

I wiem ze i tak przyjdziesz

Nikt tego nie zmieni

Nikt cie nie zapomni


Ale prosze 

Nie badz dla mnie surowa

Nie zawiedz mnie tym razem

I ja tez cie nie zawiode


Tylko daj mi szanse


Daj mi szczescie chociaz tej jesieni

Spraw aby mowili o Tobie dobrze

Bo niektorzy Cie podziwiaja

Dlaczego ja nie moge?


Moze sie zaprzyjaznimy?

Moze pojdziemy na goraca, ciepla herbate z miodem, cytryna i cynamonem

Masz tego tak duzo


Moze pokazesz mi cos wiecej?


Pani Jesień, prosze, badz dla mnie dobra

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka